მორჩილება ღვთისა

815_romis_papi_xelis_chamortmeva

წმიდა მამები გვასწავლიან: შეაჩვენებდით პაპსო, ხოლო “პატრიარქი” ილია-II კი რას გვასწავლის ამ ფოტოზე?

„რისთვის მიმატოვე ადამიანო? გაიხსენე შენი გულისათვის გლახაკი ვიყავი! გაიხსენე, შენთვის მიწიერად ვიცხოვრე! გაიხსენე შენთვის დევნა, დამცირება, გინება, წყლულები, ჰნერწყვა გადავიტანე, შენთვის დავგლახაკდი რათა შენ გამემდიდრებინე, სასუფევლიდან ჩამოვედი, რათა შენ ამეყვანე იქ! გაიხსენე შენთვის დამამცირებელი სიკვდილით მოკვდი, შენთვის თავი დავიწყლულე, რათა შენ განმეკურნე, შენ სიკვდილმისჯილი იყავი, ამიტომ შენს გამო ვიტანჯე, რათა გამომესყიდე; ამისკენ ჩემი შენდამი გულმოწყალებამ და სიყვარულმა მომიწოდა, მე არ შემეძლო მომეთმინა, რათა სამუდამოდ განწირულს გეტანჯა, ნუთუ შენ ამ ჩემს სიყვარულს უარყოფ? სიყვარულის წილ სიძულვილს რატომ მომაგებ? ჩემს მაგივრად ცოდვა რატომ შეგიყვარებია?! მე ვარ გზა, მაგრამ თქვენ არ მომყვებით, მე ვარ ჭეშმარიტება, მაგრამ თქვენ არ გჯერათ ჩემი! რისთვის მიმატოვე ადამიანო, მე შენი გამჩენი, რატომ უარმყოფ მთელი სამყარის შემოქმედს და რისთვის დაემონე მტერს ჩემსას?!“

წერილის სანახავად ჩამოიტვირთეთ PDF დოკუმენტი

Attached Files:

One Response to “მორჩილება ღვთისა”

  1. nana Says:

    “დიდგორის” პრესსამსახურს ვთხოვთ, გააძლიეროს მხილება ილია მეორის ზურგს ამოფარებული ეპისკოპოსთა დასის, რომლებიც თანამონაწილეობენ პირველიერაქრის ყველა ერეტიკულ დანაშაულში; ასევე ბერ-მონაზვნების, მაგალითად ბართლომეს ზარზეიმით დახვდა ბოდბის მონასტერი, ვინ არის არ ვიცი იღუმენია ამ მონასტრის და ილია მეორეზე ნაკლებად არის განკვეთის ღირსი?


Leave a Reply

