მწერალ თ. ალავიძის სკანდალური ინტერვიუ „ქრონიკაში“

დიტო ჩუბინიძის ინტერვიუ მწერალ თამაზ ალავიძესთან

 qronika_d.chubinidze_9

qronika_d.chubinidze_1

qronika_d.chubinidze_2

qronika_d.chubinidze_3qronika_d.chubinidze_4

qronika_d.chubinidze_5

qronika_d.chubinidze_6

qronika_d.chubinidze_7

qronika_d.chubinidze_9 

სხვა სამხელი დოკუმენტები

qronika_d.chubinidze_10

 

«მიტროპოლიტ შიოს (ავალიშვილი) და ეპისკოპოს ამბროსის (ქათამაძე) სამხელი წერილები მათი პატრიარქის, ილია II-ის მიმართ 1982წ.»

ჩამოიტვირთეთ PDF

43 Responses to “მწერალ თ. ალავიძის სკანდალური ინტერვიუ „ქრონიკაში“”

  1. თედო Says:

    ვერაფერი გავიგე ეს რომელი იოანე ანანიაშვილია? ჭყონდიდის ამჟამად ხომ მთავარეპისკოპოსი პეტრეა, აი აქ –

    http://www.patriarchate.ge/?action=eparchy26

    ეს მანამდე იყო?

    • ნიკა Says:

      …მოხდა დიდად სამწუხარო და სამარცხვინო ამბავი: მამათმავლები მომრავლდნენ ჩვენს ეკლესიაში. და არა თუ მარტო მომრავლდნენ. მათ დაიმსახურეს გაბატონებული მდგომარეობა და თქვენი აშკარა მფარველობის ქვეშ ეწეოდნენ თავიანთ სოდომურ ცოდვას. სამღვდელონიც და საერონიც აღშფოთებულნი იყვნენ ამ მოვლენით, მაგრამ საერონი ერთმანეთში მითქმამოთქმით იქარვებდნენ აღშფოთებას, ხოლო სამღვდელონი, თქვენი მუშაობის მეთოდებით დაშინებულნი, ხმის ამოღებას ვერ ბედავდნენ. მიტროპოლიტმა შიო ავალიშვილმა 1980 წელს გაბედა და მოგახსენათ: “თქვენო უწმიდესობავ, თქვენს მოღვაწეობას ხარვეზად დააჩნდება ის, რომ საქართველოს ეკლესიის შინაგან სიწმინდეზე არ ზრუნავთ”. თქვენ სახის ფერის შეცვლამდე გაგაჯავრათ ამ შენიშვნამ და მას მხოლოდ თქვენი უკმეხი პასუხი მოჰყვა. მამათმავლების “საქმიანობა” კი იქამდე მივიდა, რომ მიტროპოლიტი ნიკოლოზ მახარაძე მამათმავლობისათვის ცხუმაფხაზეთის ეპარქიიდან გამოაძევეს. თქვენ კი ქუთაისის ეპარქიაში გადმოიყვანეთ იგი, ხოლო 74 წლის მიტროპოლიტი შიო, რომელიც ამ დროს ქობულეთში ისვენებდა, გადაიყვანეთ ბათუმში. თქვენი “შეფობის” ქვეშ მყოფმა ნიკოლოზ მახარაძემ სოხუმიდან ქუთაისში ჩამოიყვანა თავისი “შეყვარებული” მამაკაცები და შეუდგა თავისი “მოვალეობის” შესრულებას. მის ურიცხვ უტიფრობას და თავხედობას შედეგად მოყვა ის, რომ ხალხმა საჩივრების წერა დაიწყო. თქვენც მარტო ერთ დღეს შემოსული ექვსი საჩივარი თავად ნიკოლოზს გადაეცით, ალბათ “ზომების” მისაღებად. არ გასულა დიდი დრო და მიტროპოლიტი ნიკოლოზ მახარაძე მეორე პანაღიით დააჯილდოვეთ და ასე შეეცადეთ თქვენი ნებითა და უფლებამოსილებით დაგეთრგუნათ ხალხის ნება. უნდა ვთქვათ პირდაპირ და სამართლიანად: თქვენ თქვენი მოქმედებით ტალახი ესროლეთ სახეში ქართველ ხალხს და საქართველოს ეკლესიის წმიდა გუმბათს. გეგონათ, თქვენი შეუზღუდავი ძალაუფლება ჩააჩუმებდა მომჩივნებს და საბოლოოდ მორწმუნე თუ არამორწმუნე ქართველი ხალხი შეეგუებოდა ეკლესიაში შემოტანილ მამათმავლობასა და სხვა გარყვნილებას. მაგრამ არ დაწყნარდნენ მომჩივნები და ჩვენ, მღვდელმთავრებს დაგვიწყეს საჩივრების წერა, აგვავსეს საყვედურებით, რომ ვითმენთ ამ საშინელებას და ხმას არ ვიღებთ. ავწონდავწონეთ შექმნილი ვითარება ხუთმა მღვდელმთავარმა, დავწერეთ თხოვნა თქვენს სახელზე და მოგართვით 1982 წლის 10 დეკემბერს…

      (შიო,ბათუმ-შემოქმედელი მიტროპოლიტი
      16 ივლისი 1984 წელი,ბათუმი)

      • ნიკა Says:

        გაინაღდეს რა თქვენი თავგამოდებული მფარველობა, მამათმავლები განაგრძობდნენ თავიანთ აღვირახსნილობას და აჩანაგებდნენ ეპარქიებს. მიტროპოლიტი ნიკოლოზ მახარაძე არ ერიდება ხულიგნობას და ნარკოტიკების ვაჭრებთან კავშირსაც კი. ამას წინად მას მასწავლებელი ქალის გალანძღვისათვეის ხელწერილი დაადებინეს ქუთაისის მილიციაში, ხოლო მასთან გარყვნილებით კავშირში მყოფ ვინმე მაიზერას დიდძალი ოპიუმი აღმოუჩინეს და პატიმრობაში იმყოფება. თქვენ, ბატონო პატრიარქო, თქვენი პატრიარქობის დასაწყისიდანვე შეუდექით ახალგაზრდა სამღვდელოების გამრავლებას და ეს ახალგაზრდა სამღვდელოება ხედავს, რომ თქვენ ხელს აფარებთ გარყვნილებას. თუმცა მამათმავლები მათ სძულთ, სამაგიეროდ უყვართ ლამაზი ქალები, უშაქრო ღვინო, ყომარბაზობა, ნადირობა და სხვა ასეთები.
        (შიო,ბათუმ-შემოქმედელი მიტროპოლიტი
        16 ივლისი 1984 წელი,ბათუმი)

  2. mariami Says:

    რა საშინელებაა! ამაზეც ხომ არ იტყვიან სქიზმატები ამხილებენო. მიტროპოლიტი შიო წერს ამას ყველაფერს, პატრიარქის მიტროპლიტი ამხელს პატრიარქს, ვინმე სხვა ხომ არა! ესე იგი განცხადებული მამათმავალი ნიკოლოზ მახარაძე მეორე პანაღიით დააჯილდოვა! ამ გარყვნილების ამღორძინებელს აფეტიშებენ და უწმინდეს უნეტარესობის შარავანდედში ჰხვევენ. ვინც ამას აკეთებს თავადაც გახრწნილია სულით და მართლმადიდებლობას ეფარება! კათოლიკების, ბაპტისტების – საერთოდ სექტების და მამათმავლების მეგობარი და მფარველი!

    • ELGEI Says:

      თქვენი “შეფობის” ქვეშ მყოფმა ნიკოლოზ მახარაძემ სოხუმიდან ქუთაისში ჩამოიყვანა თავისი “შეყვარებული” მამაკაცები და შეუდგა თავისი “მოვალეობის” შესრულებას.
      magaria ]:)

      • ნიკა Says:

        პასუხი_თედოს:
        ——————–
        მანამდე იყო იოანე ანანიაშვილი. რამდენადაც ჩვენ ვიცით, ამჟამად გარდაცვლილი უნდა იყოს.

      • ნიკა Says:

        NIKA:
        ——
        მიტროპოლიტ შიოს შეეწიოს უფალი თავის ამჟამინდელ განსასვენებელში ამ უმნიშვნელოვანესი სამღვდელმთავრო მხილების დატოვებისთვის.

      • davit Says:

        ტიტუ რა სირცხვილია! ჰეი, ელჯეი მაგარია არა? მაგრამა მაინც რომ ეს მამათმავალი ეპისკოპოსები რომ უნდათ სალოცავად პირშავა დათიკოებსა და მის მსგავსებსა? ლოოლ განა რომა ვაჟკაცებსა ასეთი ”მამები” შეიძლება ჰყავდეთ მოძღვრებად- ეპისკოპოსებად? არა ასეთები მხოლოდ ”პეტუხებს” უნდათ ”სალოცავადა”! ყოჩაღ, დიმიტივ ჩუბინიძის ვეჟო, რა მაგრად გამოგიჭენებია ეს ”პეტუხი” პადრეები საჯარო სამსჯავროზედა! იხარე დიმიტრივ ქრისტეს რწმენითა!

  3. davit Says:

    “ბატონო პატრიარქო…ახალგაზრდა სამღვდელოება ხედავს, რომ თქვენ ხელს აფარებთ გარყვნილებას. თუმცა მამათმავლები მათ სძულთ, სამაგიეროდ უყვართ ლამაზი ქალები, უშაქრო ღვინო, ყომარბაზობა, ნადირობა და სხვა ასეთები.”
    ///
    შენ კი გაცხოვნოს გამჩენმა ღმერთმა ნამდვილო მიტროპოლიტო და მეუფეო შიო! რაიო რას ბრძანებს მხცოვანი მიტროპოლიტი? პატრიარქის განებივრებულ ახალგაზრდა სამღვდელოებასო უყვართო ლამაზი ქალებიო, ყომარბაზობა და ნადირობაო? ოლალოლ, ამიტომ აღიზარდა ერი ასეთი ”ღვთისნიერი”, ზოგი ამ ყომარბაზი მღვდლების შემყურე იეღოველი გახდა, ზოგიც ბაპტისტი ანუ რუსიკო ”ეპისკოპოსის” მრევლი, ზოგიც პადრე აკაკის (ტბილისის ფორუმზე რა ნომერია ისევ დამავიწყდა) სამართლის მცოდნე-დოქტორანტი, თავისი ჯვრისმტვირთველითა და მნათეთი, და სხვებიც კიდევა ილეწებიან მიწისძვრებით, წყალდიდობებით, უმოსავლობით და რავიცი რა კიდევა რა სასჯელებით…მონადირე მღვდელი ანაფორაში ელჯეი მაგარია არა?

    • ნიკა Says:

      ნადირობაზე:
      ————–
      ვინც გატაცებულია ნადირობით…, ან შეიცვალოს, ან, თუ არა, გაძევებულ იქნეს. (ყოვლად წმინდა მოციქულის პავლეს განწესება საეკლესიო კანონთათვის)

      • davit Says:

        ევხარისტოს ბატონო ნიკა! წმინდა პავლეს კანონი ნამდვილად არ ვიცოდი, მაგრამ მკვლელობით აზარტშეზარხოშებული მსხვერპლზე თოფით კვალში ჩამდგარი ანაფორიანი ”მართლმადიდებელი” პადრე ნამდვილად ძნელი წარმოსადგენია!

      • davit Says:

        ბატონო ნიკა, თქვენ შეგვპირდით რომ მალე გამოაქვეყნებდით თბილისის ფორუმის მოდრეატორ ”მუსიკანტ დათიკოს” მამხილებელ წერილს. სტალკერმა მისი ჩოხიანი სურათიც კი მოგართვათ! ველოდები რა ხანია წამდაუწუმ ვნახულობ დიდგორს და არ არის! არარ აქვეყნებთ მაგ ეშმაკის ბორბლის მოდერატორ მეჩონგურე დათიკოს მამხილებელ წერილს მისი ჩოხიანი სურათითა?!

      • ნიკა Says:

        რუის-ურბნისის ძეგლისწერა, „ძეგლისწერაჲ წმიდისა და ღმრთივ შეკრებულისა კრებისაჲ, რომელი შემოკრბა ბრძანებითა კეთილად მსახურისა და ღმრთივ დაცვულისა მეფისა ჩუენისა დავით აფხაზთა და ქართველთა რანთა და კახთა მეფისასა, პირთათჳის რომელნი ქუემო მოჴსენებულ არიან“, რუის-ურბნისის საეკლესიო კრების (1104) დადგენილება, რომელმაც
        1. შეცვალა უღირსი მღვდელმთავრები;
        2. დააწესა წლოვანების ზღვარი ხელდასხმისათვის (35 წელი ეპისკოპოსთათვის, 30— მღვდელთათვის, 25 —დიაკონთათვის, 8 — წიგნის მკითხველთათვის).
        3. დაადგინა ხელდასხმის წესი;
        4. აკრძალა ხელდასხმელის მიერ ხელდასხმულისაგან „ქრთამისა და საფასის მიღება“
        5. აკრძალა ყოველგვარი საეკლესიო ნოვთის მოხმარება;
        6. აკრძალა უეკლესიოდ ნათლისცემა და ქორწინება
        7. აკრძალა გვირგვინის კურთხევა „ჩჩვილთა ქალ-ყმათა“. თუ მშობლებს გადაწყვეტილი ჰქონდათ დამოყვრება, ნება ეძლეოდათ პატარები დაეწინდათ, ხოლო დაქორწინება მხოლოდ განსაზღვრულ ასაკში იყო დაშვებული: ჯვარდასაწერი ქალი 12 წლისაზე ნაკლები არ უნდა ყოფილიყო.
        8. კათალუკოსსა და ეპისკოპოსებს დაევალათ ქორეპისკოპოსებად „სჯულისა და საღთოთა წიგნთა მეცნიერი“ აერჩიათ
        9. მონასტერს უნდა ჰქოლოდა ერთი მძლავრი, განსაკუთრებულ შემთხვევაში (თუ მონასტერი დიდი იყო) – ორი.
        10. აიკრძალა მონასტერთან ბაზრობის გამართვა.

        მე-11, მე-12 და მე-13 მუხლები შინასაეკლესიო საქმიანობას ეხებოდა.
        14. აიკრძალა მეორედ გვირგვინის კურთხევა
        15. აიკრძალა სასულიერო პირთა შორის დამკვიდრებული ზოგიერთი უწესობა

      • ნიკა Says:

        როდესაც უმეცარნი ამტკიცებენ, რომ მღვდელმთავართა მხილება და მათი სამღვდელო კათედრებიდან დამხობის მოთხოვნა ქართული ეკლესიის ავტოკეფალიის წინააღმდეგ ბრძოლაა, აუცილებელია ამ უმეცართ შევახსენოთ ქართველი დიდი მეფის (შემდგომში წმინდანად შერაცხულის) მიერ მოწვეული საეკლესიო კრების დაგენილების პირველი მუხლის განჩინება:
        ———————————
        რუის-ურბნისის საეკლესიო კრების (1104) დადგენილება, რომელმაც
        1. შეცვალა უღირსი მღვდელმთავრები;

  4. ნიკა Says:

    ისევე როგორც 12 მოციქულთაგან ერთ-ერთის იუდა ისკარიოტელის სამოციქულო პატივიდან დამხობა, მოკვეთა და შეჩვენება არ არის მოციქულთა დასის წინააღმდეგ ბრძოლა, ასევე ერეტიკოსი, მამათმავალი, მრუში, მონადირე, მექალთანე, ლოთი სამღვდელო პირთა ხარისხიდან დამხობა, მოკვეთა და შეჩვენება არ წარმოადგენს მართლმადიდებელი ეკლესიის წინააღმდეგ ბრძოლას.

    • ნიკა Says:

      ეკუმენისტური საპატრიარქოს აპოლოგეტი დავით ჩიკვაიძეც დაგვიდასტურებს, რომ საეკლესიო კრების ძალით უღირსი მღვდელმთავრების მხილება და განკვეთა სიწმინდის და სამართლიანობის აღდგენაა ეკლესიასა და ერში და არა მართლმადიდებელი ეკლესიის წინააღმდეგ ბრძოლა.
      —————————-
      დავით ჩიკვაიძე
      საეკლესიო სამართალის საკითხები

      III. საეკლესიო სამართალი და მისი წყაროები
      §6. რუის-ურბნისის საეკლესიო კრების ძეგლისწერა̠̠̠̠̠̠

      რუის-ურბნისის საეკლესიო კრება, რომელსაც თავმჯდომარეობდა კათოლიკოს-პატრიარქი იოანე IV საფარელი, მოწვეულ იყო 1103 წ. წმ. კეთილმსახური მეფის დავით აღმაშენებლის უშუალო ინიციატივით. წმ. მეფეს მიაჩნდა, რომ ღვთისთვის მოსაწონი არ იქნებოდა საქართველოს მაშინდელ ეკლესიაში და ერში არსებული მდგომარეობა, ვინაიდან გამრავლებული იყო ცოდვა და ნაწილი ღვთისმსახურები, ნაცვლად ერში ქადაგებისა და მათთვის ღირსეული მაგალითის მიცემისა, ყოველგვარ უკუღმართობაში იყვნენ ჩართულნი. ამიტომაც, დავით აღმაშენებელმა, შემოიკრიბა რა ჩვენი ეკლესიის დიდი მღვდელთმთავრები, მტკიცე ხელით შეუდგა წესრიგის დამყარებას საქართველოს ეკლესიაში. სწორედ ამისთვის იქნა მიღებული ეს ძეგლისწერაც.

      • nikusha Says:

        satanis mociqulo davit musikant datikos mxilebas jobia sakutari cinizmi da gulgrzooba amxilo…

      • ლომისა Says:

        ჯერ, კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება დიდგორზე.

        ნუ ღელავთ nikusha. აქ უსამართლოდ არავის არ ეპყრობიან.

      • mariami Says:

        batono nika gtxovt mama giori sxiladzes stxovot rom gangvimartos, ratom aris msaxioboba, sporti da nadiroba codva! me shemekitxnen da ar vici ra vupasuxo!
        pativiscemit mari

      • nikusha Says:

        ar sheizleba daabat eg vinme daviti? an ena daubit ra! aravis ar aclis saubars, giJi tua dabloket ra ]:)

      • ალექსანდრე Says:

        რა არის აქ ახალი? არც არაფერი, 20 წლის უკან იძახდა ამას ზვიად გამსახურდია. მეზიზღება სოდომისტები და სატანის მაქებარნი, სხვადასხვა ფორმით თუ საშუალებით რომ ახვევენ მართლმადიდებელ საართველოს . ხო არ გეგმავენ მსვლელბებს ჩვენთანაც სოდომისტები? რო გამოვიდნენ მერე ნახე ეგ ვითომდა “წმინდა” სინამდვილეში უწმინდური სინოდის ეკუმენისტური წევრები წინ რომ წარუძღვებიან მამათმავლობის აღლუმს…ვაი შენს პატრონს ილიავ და შენი პედარასტი სინოდისა, თქვენი ბრალია და თქვენს კისერზე დევს მრავალი ქართველის სექტანტობაში გაერთიანების ცოდვა , თქვენი საქციელი დაწყებული ვერცხლისმოყვარეობიდან დამთავრებული მამათმავლობით…არც ვიცი რა ვთქვა ვიცი რისი ღირსიც ხართ და იმედია აგიხდებათ მალე…

      • თემურ მასხულია Says:

        მართლა ძველი ახალი ამბავია, ვინაიდან დიდი ხანია ილია მეორე რეალურად სოდომისა და გომორის პატრიარქია და არა საქართველოს სამოციქულო და საყოველთაო მართლმადიდებლური ეკლესიის.
        გავიგე საქართველოში ქართულად გამოცემული რჯულის კანონის ორტომეული იყიდებაო და ვისაც ხელი მიგიწვდებათ, იშოვეთ და წაიკითხეთ. ამის მერე დარწმუნებული ვარ ხილულ ეშმაკს დაინახავთ ილია მეორის სახით, ხოლო კირთებს მისი სამღვდელოებისა და მრევლის (არსებული ხელისუფლების ამომრჩევლებისა და ოპოზიციონერების მხარდამჭერების) სახით.

      • ნიკა Says:

        ნელი Says:
        November 13, 2009 დრო 1:40 pm

        აჰ, ეს დავალება ვინ მოგცათ, ვინც კომენტარს ტოვებს ამ საიტებზე, ლუსტრაციის კანონიო, ნეტა რა საჭიროა ისედაც გასაგებია ყველაფერი, მაინც სად შეიკრიბეთ, ვინ შეგყარათ ერთად.

        ———————————

        პასუხი ნელის: ჯერ ის შეგვეკითხეთ, ვინ გამოგვყარა საქართველოდან! გაგახსენებთ თუ არ გახსოვთ, მამა ბუშის ადმინისტრაციასთან შეთქმულებით ელცინის რუსეთის ბომბებით შეირაღებულმა შევარდნაძის და ჯაბა იოსელიანის ხუნტამ, ცეცხლითა და მახვილით გამოგვდევნა, და თანაც პატრიარქ ილია მეორის ლოცვა – კურთხევით. დაგავიწყდათ, ზვიად გამსახურდიას ხელისუფლების დამხობა? ხოლო მიხეილ სააკაშვილის მთვარობა ვისგან იშვა, ვისი ხელისუფლების ეკლიანი ვარდია? რა თქმა უნდა, ხუნტის. ”დიდგორი” კი ზვიად გამსახურდიას განდევნილი ლეგიტიმური მთავრობის და ჭეშმარიტი მართლმადიდებლობის მხარდამჭერთა საითია. იმედია, ახლა მაინც მიხვდებით ”საიდან შევიყარეთ და ვინ შეგვყარა”!

  5. ნიკა Says:

    /პასუხი_დავითს:
    ——————
    ბევრი ეკუმენისტი დგას რიგში სამხილებლად და ”თბილისის ფორუმი” -ის ”მუსიკანტი დათიკო” – ს, თავისი რიგი აქვს. როცა მოაწევს მისი რიგი, რა თქმა უნდა, ვამხელთ.

    • davit Says:

      “ვინაიდან გამრავლებული იყო ცოდვა და ნაწილი ღვთისმსახურები, ნაცვლად ერში ქადაგებისა და მათთვის ღირსეული მაგალითის მიცემისა, ყოველგვარ უკუღმართობაში იყვნენ ჩართულნი.” (დავით ჩიკვაიძე)
      ///
      ვაჰმე რას არ გაიგებ!!! ნუთუ ამას დოქტორანტი ჩიკვაიძე წერს? კაცო აბა რას გვერჩოდა ეს დალოცვილი, რატომ გვესხმოდა თავს, ჩვენც ამას არა ვწერთ და ვგოდებთ დღევანდელსა უღირსსა და ყოველგარ უკუღმართობაში ჩაძირულ ერესიარქ მღვდლებზედა? ამაზე არა ვცემთ ყიჟინასა, რომ მოვიწვიოთ საეკლესიო კრება თორემა დაღუპეს ერი ამ უკუღმართმა სოდომა ეპისკოპოსებმა და გომორა მღვდლებმათქო? დოქტორანტი კიდევა გვირისხდებოდა დედა ეკლესიას ნუ ებრძვითო!!! ხან წაღმა ჭრის და ხან უკუღმა კერავს თურმე ჩემი მოსახელე დოქტორანტი! შევთხოვ ჩვენ საერთო წმინდა ანაგელოზსა მეფე დავით აღმაშენებელსა გაუნათოს მხოლოდ საიტ დიდგორზე დაბნელებული გონება დოქტორანტ ჩიკვაიძესა!

  6. ნელი Says:

    აჰ, ეს დავალება ვინ მოგცათ, ვინც კომენტარს ტოვებს ამ საიტებზე, ლუსტრაციის კანონიო, ნეტა რა საჭიროა ისედაც გასაგებია ყველაფერი, მაინც სად შეიკრიბეთ, ვინ შეგყარათ ერთად.

  7. ნელი Says:

    თემურ მასხულია და შენნაირებო რაო მაგარი თავისუფალი აზროვნების ხალხი ვართო, სიმართლეს ვემსახურებითო, ნეტავ თქვენ თვითონ თუ გჯერათ ამ ბოდიალის

    • თემურ მასხულია Says:

      ქალბატონო ნელი, ვინც ამქვეყნად დაბოდიალობს, თუნდაც უცოდინარობის გამო, იმქვეყნად ეშმაკის საუფლოში მოხვედრა უწერია. მართლმადიდებლებისთვის არცოდნა ცოდვად ითვლება.

  8. ნელი Says:

    რატომ არ ბეჭდავთ სიმართლის მსახურებო ჩემს გზავნილს, დისონანსი შევიტანე თქვენს აბდაუბდაში??????

    • ლომისა Says:

      ქ-ნო ნელი, როგორც ხედავთ თქვენი კომენტარები გამოქვეყნდა. ბ-ნ ნიკა გვარამიას და თქვენც თანაბრად გეთმობათ ამ ვებ-გამოცემის საკომენტარო სივრცე. მთავარია გინებაზე არ გადხვიდოთ და განკითხვა არ დაიწყოთ.

      დისონანსი? არა, როგორ გეკადრებათ! მოხარულნი ვართ ჩვენის საითის მიმართ თქვენი ინტერესის გამომჟღავნების გამო. თქვენს კრიტიკას და შენიშვნებს გულისყურით მოვეკიდებით.

      ღმერთმა დაგლოცოს და ჭეშმარიტების გზით გატაროს.

  9. თემურ მასხულია Says:

    პასუხი ნელის: ლუსტრაციის კანონის მიღება აუცილებელია, ოღონდ არა იმ ფორმით, როგორსაც ალია მეორის სულიერი შვილები გვთავაზობენ. ანუ აუცილებელია სპეცსამსახურების მიერ საქართველო-სამშობლოს, ქართველი ერისა და მართლმადიდებლური სარწმუნოების წინააღმდეგ მომართული აგენტურისა და სპეცსამსახურის თანამშრომლების ერთდროული მხილება. გარდა ამისა, ნაგულისხმევი სპესცსამსახურების ფორმირების და საქმიანობის შესწავლა და ამ საქმიანობების იურიდიული და მორალური შეფასება. თავად მე და ყველა ნორმალურ ადამიანს ბოროტების საწყისის დაფარვის მიზნით შემოგდებული და საჭორაოდ გამიზნული სპეცსამსახურის აგენტურის ვინაობა ნამდვილად არ გვაინტერესებს. მათ შორის არც ალია მეორის და მისდამაგვარი არსებების აგენტურული საქმიანობის ამბები. რაც შეეხება მათ რელიგიურ საქმიანობას, ამ მიმართულებით მართალია კომპეტენტური პირი არ ვარ, მაგრამ რჯულის კანონის წაკითხვისა და გააზრების და ალია მეორის საქმიანობის შეფასების უნარი ნამდვილად გამაჩნია. თქვენც წაიკითხეთ რჯულის კანონი და თქვენს გონებაში ყველაფერი თავის ადგილას დადგება მგონია.

  10. ალექს Says:

    ეჰჰ, ბიძია ტ—- ათამაშებთ და ეკრძალენით ნუუკუე სულნი თქუენნი– ეშმაკთა იხმარონ მხედრულ პოზაში თავიანთი რქებით.
    წინ დაგხვდებათ ეგე სიტყვანი განკითხვისანი ვითარცა მახვილი ორლესული– საყოველთაო სამსჯავროზე.
    აღმაშენებელს რომ ხართ დამიზეზებული, რომელი ერთი თქვენგანი მყავს აღმართმშენებელი ერთი მაინც ვიცოდე თქვე გლახებო თქვენა. უწმიდესსზე რომ ბაზრობთ ჭორებს, ტ——–ო.

    • ლომისა Says:

      ამ ბატონმა სიბინძურეების წერით და უშვერი სიტყვებით დაიცვა თავისი პატრიარქის “უწმინდესობა”, ამოვიღეთ მისი ეს სიბინძურეები და ვუქვეყნებთ დანარჩენს! აღსანიშნავია, რომ კათოლიკები და სხვა სექტები საპატრიარქოს მრევლის ჩათვლით გამორჩეულია ბილწსიტყვაობითი “მხილებით”.

      მსგავს და უარეს შეურაცხყოფას დიდი ხანია ვისმენთ საპატრიარქოს მრევლისგან, მაგრამ არ გვეგონა რომ ვნების კვირაშიც კი იკადრებდა ვინმე ამდაგვარ მკრეხელობას. ღმერთმა შეგინდოს „ალექს“!

      ალექსანდრე

  11. zura(france) Says:

    თამაზი ჩემი ბავშვობის მეგობარია, მახსოვს როგორც ყველაზე პატიოსანი და თავმდაბალი ადამიანი, მისი ტყუილი არავის არ ახსოვს, ეჭვიც არ მეპარება მის სიმართლეში, წასულია დღევანდელი ქართული ეკლესია ხელიდან, დავით აღმაშენებელი სჭირდება დღეს რომ, გაწმინდოს ამ უწმინდურებისაგან!

    • ლომისა Says:

      მშვიდობა ძმაო ზურაბ! კეთილი იყოს შენი მობრძანება „დიდგორზე“.

    • თემურ მასხულია Says:

      ბატონო ზურაბ, ქართული ეკლესია, უფრო ზუსტად ქრისტეს ეკლესიის სისტემა განგებისგან ისეთნაირად არის მოწყობილი, რომ მარადიული სამყაროს შემადგენელ ნაწილს წარმოადგენს, რომლის სადარაჯოზეც ბერ-მონაზვნები დგანან. აქედან გამომდინარე მისი ხელიდან წასვლა თავშივე გამორიცხული იყო და არის. რაც შეეხება ალია მეორის და მისდამაგვარ სამღვდელოებას, მაგათი საქმე წასული რომ არის და ჯოჯოხეთისკენ მიექანებიან, ეს თავადაც იციან. ამიტომ ადამიანში არსებული ბოროტი ბუნების გამო თავიანთდამაგვარ გამრუდებული ფსიქიკისა და უზნეო ბუნების მატარებელ მრევლსაც ჯოჯოხეთისკენ მიაქანებენ. ჩვენს ეპოქაში ადამიანის სულებისათვის გაშმაგებული ბრძოლა მიმდინარეობს, რაც უკვე ხილული გახდა და ამის დანუნახაობა მხოლოდ გონებადაბინდული მრევლის ხვედრია.
      ასეთ მრევლს გზა მინდა დაულოცო ჯოჯოხეთისკენ თავიანთ მამაოებთან ერთად.

  12. გიორგი Says:

    დავით აღმაშენებელი XX საუკუნეში ზვიადის სახით მოგვივლინა უფალმა და რაო ქართველებო,არ მოგეწონათ თუ? როგორც ქრისტე მაცხოვარი არ მიიღო სოფელმა, ასევე ზვიადიც.ამის შემდეგ ,როგორც ებრაელებს ეწიათ I საუკუნეში,ისე არ გვეწიოს ჩვენც ამ ქვეყნიდან ამოპანღურება,ამაზე ვილოცოთ .უფალი მოწყალეა და გვისმინოს იქნებ.ვაი საწყალი საქართველო,გაბრწყინებასრომ ელოდება ამ თახსირი სამღვდელოებისა და ხელისუფლების ხელში

  13. გიორგი Says:

    დიდგორელებო ,ბატონ თამაზს თხოვეთ სტატიების გაგრძელება, მას ბევრი აქვს სათქმელი, მაგრამ რატომღაც დადუმდა.

  14. Irakli Says:

    mxolod Gvtis nebit da Gvtis drois meshveobit unda moxdes Ilia II pensiashi gashbevba… da ara mxileba iseti saxit rogorc tkven cert radgan – aseti mxileba mtel sakartvelos sulierad dascems da gadachexvas dzlian bevrs… romelta rcmena toto bavshvivit nedl sakvebze aris damokidebuli.. da aseve qartveloba gavmasxaravdeba msoplios cinashe…ise rom mxileba aseti saxxit daushevbelia…..

    • ლომისა Says:

      მშვიდობა ირაკლი! გილოცავ აღდგომის მარხვის დაწყებას.

      უკაცრავად, რომელი მსოფლიოს წინაშე გამასხარავება გაწუხებს? იმ მსოფლიოსი, რომელმაც ქრისტეს ჭეშმარიტ სარმუნოებას ბრძოლა გამოუცხადა და მასხარად იგდებს?!
      იქნებ იმაზე გვვეფიქრა, რომ ამდენი ფარისევლობით და დუმილით ღმერთის წინაშე არ აღმოვჩნდეთ გამასხარავებული!

      p.s. შენ რომ ასე სწუხ ქართველობის მსოფლიოს წინაშე გამასხარავების გამო, რატომ გავიწყდება ის თუ როგორ გაამასხარავეს ქართველი ერი, სულჩი ჩააფურთხეს და დასცინეს როდესაც მას კანონიერი ეროვნული ხელისუფლება დაუმხეს! ეს მსოფლიო, რომელსაც ახლა შენ ეკრძალვი ბარაბას გზას ადგას და ფრთხილად იყავი შენც ბარაბას გზაზე არ დაგაყენოს. ღმერთმა დაგიფაროს!

      • irakli Says:

        didxania rac gamasxaravebulebi vart da upro uares dgeshi ar chvardet… tamaz alavidzem iseti cerilebi bechda ra rame sheicval ershi ilia meorestan mimartebashi? Gmertma daushva aseti ilia meore ra Gmertsac xom ar unda uchivlot? albat upro siaxlove gvmartebs Gmertan rom daushvas man kartveli eris gamogvidzeba…rogorc chans mxilebis dro jer ar damdgara da amistvis kaertveli eri jer ar aris mzad..
        .

  15. irakli Says:

    sheni P.S. acdenilia kvelas da kvelapers….chemtan mimartebashi…


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s

%d bloggers like this: